مرجع مقالات تخصصی قالی و قالیچه

ساخت وبلاگ

 

برای   قالیشویی در مشهد   تزکیه لکه چسب در آغاز به اندازه یک قاشق غذاخوری مایع پاک کننده با PH میانگین را با یه خرده آب ولرم ترکیب نمایید و همینطور میتوانید کمی نیز آمونیاک به آن اضافه نمایید تا چسب ها را به راحتی بتوانید تمیز نمایید. اما دقت داشته باشید که درصورت استعمال زیاد از آمونیاک ممکن میباشد فرش شما زودتر پوسیده گردد.

 

شیوه پاک کردن لکه فرش در خانه

 

روشهای نظافت کردن لکه فرش در خانه

 

لکه شمع بر روی فرش ، موکت و سطح های بافت دار

شاید گهگاه برای شما چهره بدهد که اشک های شمع در تولدها و یا این که در طی قطعی برق روی زمین افتاده و لکه هایی را به وجود آورد. برای حل این ایراد نخست با جسمی نوک تیز مانند شمشیر و یا این که حتی ناخن ، پارافین طاقت فرسا گردیده را بردارید آنگاه شیت روغنی و یا این که دستمال حوله‌ای بزرگی را تا کرده و بر روی لکه نتایج از پارافین قرار دهید ، حالا اتو را در مرتبه گرم تهیه و تنظیم کرده و بر روی سطح ورقه چند توشه جنبش دهید ، حرارت ناشی از اتو پارافین‌های ما‌نده بین بافت‌ها را آب کرده و جذب شیت می‌نماید.

 

در شکل لزوم این عمل را چندبار تکرار فرمائید.

 

 

 

تزکیه لکه انار از سطح فرش

لکه انار رنگ قرمز رنگ خویش را با اقتدار روی سطح ها باقی میگذارد. بدین ترتیب سرعت کار بسیار اساسی میباشد. یک راه‌حل خوب خانگی این میباشد که با مخلوط آب و سرکه سپید میتوانید محلولی صحیح نمائید تا از شر این لکه خلاص گردید. در شکل لزوم میتوانید یه خرده شامپو فرش نیز بدین محلول اضافه نمائید تا شمارا در بهتر تزکیه لکه یاری دهد.

 

 

 

تمیزکردن لکه شربت رنگی روی فرش

یک لکه آب انار روی فرش کرمی دستباف ریخته لکه کالا دو ماهه پیش می باشد راهنماییم نمایید چطور آن را منزه کنم ؟

 

چیزهایی که برای نظافت کردن شربت رنگی از روی فرش نیاز دارید:

 

– آب کربناته یا این که گازدار

 

– آب

 

– مایع منزه کننده فرش

 

– بطری اسپری

 

– اتوی خرقه

 

– حوله سپید

 

– جاروبرقی

 

 

 

مرجع مقالات تخصصی قالی و قالیچه...
ما را در سایت مرجع مقالات تخصصی قالی و قالیچه دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی در مشهد, نویسنده : حامد ghalishoeeinmashhad بازدید : 191 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 12:03

برق پرت کردن فرش و موکت سوای شستشو
نظافت کردن به   قالیشویی در مشهد  موقع فرش و در اصطلاح عامیانه برق پرت کردن فرش در اثر تمیزی زیاد تاثیر مثبتی در تروتمیز و پاکیزه علامت دادن فضای خانه دارااست. هنگام به کار گیری از کف پوش‌هایی مثل فرش و موکت استعمال نکات و اوصول پاک کردن آنان در محافظت فرش و موکت از اهمیت بالایی برخوردار‌است.

برق پرت کردن فرش و موکت فارغ از شستن
برق پرتاب کردن فرش دستباف


شستن مداوم فرش و موکت بخصوص در معاش‌های سوئیت نشینی امروز نحوه سادگی وجود ندارد.علاوه بر این یافتن راهکارهایی برای پاک کردن فرش از گونه های لکه‌ها مثل پاك كردن لاك از روي فرش، تزکیه لکه چای و مواقعی از این قبیل در حفظ این نوع کف پوش تاثیر بسزایی داراست. براین اساس می بایست در‌پی طرز‌هایی برای برق پرت کردن فرش و موکت فارغ از شستشو باشیم.

 

طریق‌های پاک کردن فرش و موکت فارغ از شستن
برخی طرز‌های پاک کردن و برق پرتاب کردن فرش و موکت فارغ از شستشو جنبه پیشگیرانه دارا هستند. بدین معنی که از آلوده شدن مداوم فرش و یا این که کثیف جلوه دادن آن با اجرا چندین نکات پرهیز گردد. شیوه‌های دیگر در راستای اجرا کار شست و رفت از بخش‌های خاص فرش گرفته تا تک تک سطح آن سوای شستشو را دربرمیگیرد.


چه‌طور فرش را درخشان کنیم

 

در طریق نخستین تمیز کاری و جاری ساختن نکات گردگیری در خانه را مشمول می گردد. البته در شرایط دوم به کارگیری از چند تمیز کننده طبیعی برای لکه بری فرش و موکت و پاک کردن سطح های آن را شامل میشود.

 

جوش شیرین برای فرش و موکت
جوش شیرین را می‌قدرت شایسته ترین لکه بر فرش در مواقع ضروری و خاص دانست.به کارگیری از جوش شیرین به یاروهمدم دیگر مواد منزه کننده مثل سرکه برای برق پرتاب کردن فرش و موکت فارغ از شستشو یک نکته کاربردی در طرز‌های خانگی لکه بری و پاک کردن فرش میباشد. در‌این‌صورت با آغشته کردن لکه و یا این که بخش‌های آلوده و کثیف گردیده فرش به سرکه و بعد از آن ریختن جوش شیرین بر روی آن می‌اقتدار با به کارگیری از یک دستمال منزه سطح فرش و موکت را از گونه های آلودگی‌ها تمیز کرد.

 

 

مرجع مقالات تخصصی قالی و قالیچه...
ما را در سایت مرجع مقالات تخصصی قالی و قالیچه دنبال می کنید

برچسب : قالیشویی در مشهد, نویسنده : حامد ghalishoeeinmashhad بازدید : 198 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 12:04